Zamieszczone przez DJTOMEK
Jaka jest różnica pomiędzy 1,4 TSI 122 KM a 140 KM
Zwiń
X
-
Jaka jest różnica pomiędzy 1,4 TSI 122 KM a 140 KM
Tagi: Brak
-
-
PiterNZ
maja inna MOC 122 bedzie mniej wyzylowany niz 140 (wg mnie to kwestia programu :P) tak samo jak masz TDI 90 KM i 105 KMScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
PiterNZ
tez jezdzilem 1,4 chyba 144 KM ale to pewnie to samo fajna sprawa szkoda ze taka drogaScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Nie wiem jak z O II po FL ale w VW Jetta ok. 67.000 PLN (ABS, ESP, poduszki powietrzne, alufelgi 16-tki, klima półautomatyczna, lakier metalic, czujniki cofania, skórzana kierownica, komputer).
Zaczynam chorować na ten silnik ale kredyt będzie konieczny i to w bessie
Jazda po prostu super, po prostu czuć pod pedałem te konie i niutonometry a przyspieszenie ))
Komentarz
-
-
PiterNZ
tylko ze spalanie wieksze niz w kataloguScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruMożesz przedstawić kompletną konfigurację ?
Trendline
Pakiet 990:
- komputer pokładowy
- autoalarm
- system radiowy RCD 310, odtwarzacz CD3, MP3 i 8 głośników
- reflektory przeciwmgielne
- 4 alufelgi Toronto 16
- Pakiet Lusterka
- skórzana kierownika (także dźwignia zmiany biegów)
- siedzenia z przodu z regulacją odcinka lędźwiowego
Pakiet drogowy
- system parkowania z tyły
- czujnik kontroli ciśnienia
- temponat
Lakier metalic
RAZEM 66.690
Negocjacje w toku i prawdopodobne zejście niżej o 2-3 %.
Komentarz
-
-
PiterNZ
nie zpomnij i gumach i chlapaczach - oczywiscie gratisScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Fakt, dzięki za przypomnienie.
Póki co problemem są też opony dają to co akurat przyjedzie.
Najgorzej też, że marny ze mnie negocjator. Pociesza mnie tylko to, że nie spieszy mi się.
Sprytny manewr z jazdą próbną autkiem 1,4 TSI ale silnikiem 140 KM dlatego nie odpuszczę tego weekendu z silnikiem 122 KM
Po prostu muszę się przekonać czy tak samo jeździ 1,4 TSI 122 KM.
Komentarz
-
-
napewno nie jezdzi tak samo moze sie tylko okazac, ze jezdzi na tyle podobnie, ze nie ma to dla Ciebie wiekszego znaczenia :idea:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiterNZ1,4 TSI 122 KM
Trendline
Pakiet 990:
- komputer pokładowy
- autoalarm
- system radiowy RCD 310, odtwarzacz CD3, MP3 i 8 głośników
- reflektory przeciwmgielne
- 4 alufelgi Toronto 16
- Pakiet Lusterka
- skórzana kierownika (także dźwignia zmiany biegów)
- siedzenia z przodu z regulacją odcinka lędźwiowego
Pakiet drogowy
- system parkowania z tyły
- czujnik kontroli ciśnienia
- temponat
Lakier metalic
RAZEM 66.690O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Sprzedawca twierdził, że jechałem 140 KM ale Jetta nie wyglądała na najnowszą w każdym razie brakowało np. ESP. Myślę, że te 140 KM było prawdopodobne.
Sądzę, że 1,8 TSI było po prostu wcześniej i kwestią czasu jest kiedy zniknie z oferty.
Poza tym zastanawiam się cały czas jaka jest różnica pomiędzy 122 KM z turbiną bez kompresora a 1,4 140 KM ale z turbiną i kompresorem?
Patrząc na dane katalogowe dotyczące momentu obrotowego to wygląda na to, że VW poradziło sobie z zastąpieniem kompresora.
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez PiterNZPatrząc na dane katalogowe dotyczące momentu obrotowego to wygląda na to, że VW poradziło sobie z zastąpieniem kompresora.
Komentarz
Komentarz